Mājas Course Bērnu Psihosomatika

Bērnu Psihosomatika

16 praktisko nodarbību kurss 

Uzaicinu jūs uz kursu ”Bērnu psihosomatika” Jauns skatījums uz bērna psihisko un fizisko veselību. Šis kurss jums palīdzēs atrast atbildes uz pašiem aktuālākajiem bērnu veselības jautājumiem. Šajā kursā jums tiks sniegtas unikālas metodes darbam ar savu bērnu. Šis kurss nav un nebūs burvju tablete, kas pati par sevi atrisinās visas problēmas. Strādāt ar bērna jautājumiem un arī ar sevi, nāksies jums pašiem, un tieši tas sniegs vislabākos rezultātus, un jūs to darīsiet, strādājot ar savām emocijām, pārliecībām, negatīviem scenārijiem, ejot dažādās terapeitiskās izstrādēs. Šis kurss ir piemērots visiem, kuri vēlās izprast cilvēka psihoseksuālo – emocionālo attīstību.

Šis kurss ir domāts tieši jums, ja:

  • Jūs plānojat kļūt par vecākiem vai jums jau ir bērni.
  • Jūsu bērnam ir uzstādīta diagnoze, ar kuru nevarat tikt galā jau ilgāku laiku.
  • Jūs baidāties, ka jūsu bērns var saslimt.
  • Jūs pastāvīgi apmeklējat medicīnas iestādes, jo jūsu bērns bieži slimo.
  • Jūsu bērnam ar fizisko veselību viss ir kārtībā, bet jūs uztrauc viņa psiholoģiskais stāvoklis.
  • Jums rūp jūsu bērna veselība un esat gatavi iziet ārpus jūsu ierastajiem domāšanas šabloniem un esat gatavi veikt praktiskus soļus jūsu dzīves uzlabošanā.
  • Jūs vēlaties apzināsieties savu bērnu slimību iemeslus un atbrīvot viņus no savām negatīvām programmām.
  • Ja jūs ciešat no vainas sajūtas. Šis kurss palīdzēs to izstrādāt un atbrīvoties.

 

 

Kursa laikā jūs uzzināsiet: :

  • Kas ir apzināta audzināšana un atbildība par bērna veselību;
  • kā mammas un tēta emocionālais stāvoklis var kļūt par bērna slimību iemeslu;
  • Dažādu diagnožu psiholoģiskos cēloņus,
  • kā aizvākt ‘’vainas sajūtu’’ par nepareizu audzināšanu un sākt dzīvot mierīgu dzīvi, nevis visu laiku sevi nosodīt;
  • par bērnu slimību psihosomatiskajiem iemesliem;
  • vakcinācija – par vai pret;
  • par vecāku savstarpējo attiecību ietekmi uz bērna veselību;
  • par bērnu agresiju un tās iemesliem
  • kā attiekties ar cieņu pret bērna domām, uzvedību un jūtām un;
  • kā atrast, sajust un pielietot praksē smalko robežu starp uzticību un kontroli;
  • bērna hiperaktivitāte. No kurienes tāda?
  • bērnas psihe kā mammas psihes atspoguļojums;
  • bērns slikti guļ, nekakā, neēd (vai daudz ēd);

 

 

 

Ķermenis dzīvo pēc bioloģiskiem likumiem un zināšanas par to, kas notiek ar mūsu ķermeni, noņem lielu daudzumu baiļu. Visu šo informāciju es esmu salikusi vienā lielā kursā ar nosaukumu “Bērnu Psihosomatika”. Tas, ko dažādos informatīvos avotos sauc par “brīnumainu izdziedināšanos”, patiesībā ir vienkārši bioloģiski mehānismi, kuri strādā mūsu organismā. Cilvēku neviens nevar izdziedināt. Viņš tikai pats var sevi izdziedināt, ja apzinās, kāpēc viņa organismā ir notikušas noteiktas izmaiņas.
Visas, tā saucamās, neārstējamās slimības,  ir ārstējamas, ja vien cilvēks pats sevi nav pārāk saindējis ar “ķīmiskajām” zālēm un gadiem “ievilcis” savu slimību.

Tad, kad bērns atrodas dzemdē, viņš uzņem mammas un tēta emocionālos pārdzīvojumus, un stresus. Vecāku emociju un stresa kombinācija atspoguļojas bērna veselības stāvoklī. Ja abiem vecākiem ir līdzīgs emocionālais pārdzīvojums vienlaicīgi, tad auglis to uzņems vēl spēcīgāk. Bērniņš uzņem vecāku neizdzīvotās emocijas šūnu līmenī vai, citādāk izsakoties, ja vecāki netiek galā ar savu stresu, tad viņu smadzenes to lejupielādēs tieši uz embrija bioloģiju. Lai šo fenomenu labāk izprastu, ir svarīgi atcerēties, ka grūtniecības laikā mātes uzdevums ir darīt visu, lai bērns izdzīvotu.
Mūsu smadzenes vienmēr atradīs risinājumu, lai novadītu stresu. Visus pārdzīvojumus, ko mamma pārdzīvo, būdama stāvoklī, var saņemt bērns, un tas atspoguļosies bērna bioloģijā – dažādu slimību veidā.

Slimo tikai tie, kuri zina, ka slimības ir. Bērni par slimībām nezina (kamēr viņiem par to nepastāsta (neiebiedē) vecāki). Visi bērni ēd smiltis, ledu un ar viņiem nekas nenotiek, kamēr vecāki nepasaka, ka ledus vai smiltis ir netīras un, ka bērns var saslimt. Bērns nolasa šīs vecāku bailes. Viņš nereaģē uz smiltīm vai lāsteku, bet gan uz mammas vai tēta emocionālo stāvokli. Mēs iemācām saviem bērniem baidīties!

Tāpēc, lai atbrīvotos no bailēm, ir nepieciešama izpratne, ka vecās zināšanas vairs nav aktuālas, un to vietā nepieciešams ielikt jaunas. Izprotot, ar ko tās senās bailes patiesībā ir saistītas, tiks sperts liels solis uz priekšu, situācijas izmainīšanai un uzlabošanai. Pasaule ir droša vieta! Tālāk jau jums ir jāsāk ieklausīties pašiem sevī, nevis jāvadās pēc medicīniskās enciklopēdijas.

 

Kļūstiet par “ārstu’’ saviem bērniem! Sāciet dzīvot savu dzīvi un iemāciet to arī saviem bērniem!

 

Nodarbību saturs:

      1 .nodarbība:

  • Ievads psihosomatikā.
  • Kā un kāpēc mēs saslimstam?
  • Terapeitiski jautājumi un praktiski uzdevumi bērnu slimību cēloņa meklēšanai.

2. nodarbība:

  • Mammas agresija un tās iemesli.
  • Mammu tipi un kā tie ietekmē simptoma izveidošanos.
  • Terapeitiskie jautājumi bērna simptoma analīzei.

3. nodarbība:

  • Emocionālais intelekts. Kā to attīstīt un kā tas palīdz saprast sava bērna emocijas.
  • Praktisks terapeitisks vingrinājums ”Trīs prātu apvienošana”, kurš palīdz izstrādāt negatīvas emocijas un sāpīgus notikumus.

4.nodarbība

  • Terapeitiskā izstrāde, kura būs veltīta, lai atrastu sekundāros izdevīgumus un sabotāžu bērna simptomam.
  • Instrumenti darbam ar bērna simptomiem.

5.nodarbība

  • Programmēšanas fāze. Kāpēc tas ir pats svarīgākais etaps cilvēka dzīvē?
  • Kā mammas nepiepildītās vēlmes ietekmē bērna dzīvi?
  • Programmēšanas fāzes etapi: ieņemšanas fāze, grūtniecība, piedzimšana, pirmais dzīves gads, kā šīs fāzes ietekmē bērna dzīvi.
  • Dzemdību veidi un kā tie ietekmē bērna dzīvi.
  • Meditācija grūtniecības izdzīvošanai, lai pārrakstītu emocionālu atmiņu grūtniecības laikā.

6.nodarbība

  • Psiholoģiskie konflikti:reflukss, jaundzimušā kandidoze, parazīti, aizcietējumi, vemšana.
  • Četri slimību pamata konflikti.
  • Terapeitiskā izstrāde darbam ar mammas emocionālo stāvokli.

7.nodarbība

  • Simptoma iemesla meklēšana caur dzīves līniju un cikla atkārtošanos.
  • Autonomijas cikli un kā tie ietekmē notikumu atkārtošanos.
  • Grofa matricas. Traumas, kuras ir saņemtas grūtniecības un dzemdību laikā, un to ietekme uz bērna dzīvi.
  • Terapeitiski uzdevumi un izstrādes.

8. nodarbība

  • Placentas ietekme uz bērna attīstību un dzīvi kopumā.
  • Simptomu psiholoģiskie iemesli.
  • Terapeitiskā izstrāde, kura palīdzēs atgriezt savu pazaudēto ”es daļiņu”.

9.nodarbība

  • Bērna psihes attīstības slāņi pēc Z.Freida teorijas.
  • Psihoseksuālo etapu fiksācija, regresija un traumas
  • Ādas konflikti: ekzēma, neirodermatīts.
  • Triādes.
  • Vajadzību izpēte un izstrāde
  • Vingrinājums: “Patieso vajadzību apzināšanās”.

10.nodarbiba 

  • Neapmierinatas vajadzibas – slimību iemesls.
  • Terapeitiska izstrāde – upuris, agresors, glābējs.
  • Kovida psihosomatikas iemesli.

11.nodarbiba 

  • Senču ietekme uz simptoma izveidošanos.
  • Dzimtas koka izveide.
  • Dzimtas saistība ar simptomu.
  • Dzimtas noslēpumu ietekme uz nākamo paaudžu dzīvēm.
  • Meditācija dzimtas saikņu atjaunošanai.
  • Vingrinājumi un praktiskie darbi.

12. nodarbība:

  • Kā veidojas vīrieša un sievietes attiecības?
  • Kāpēc satiekam tieši tādu partneri?
  • Kāpēc notiek konflikti ģimenē un kāpēc no tiem nevar izbēgt?
  • Kāpēc pāri šķiras?
  • Meditācija: “Vecāku pieņemšana sevī”.
  • Kādu ietekmi uz bērniem atstāj vecāku konflikti un šķiršanās?
  • Terapeitiskā izstrāde.

13.nodarbība 

  • Hiperaprūpes sekas.
  • Vingrinājumi.
  • Dažādu simptomu psiholoģiskie iemesli.
  • Dažādi ieteikumi, padomi un vingrinājumi.
  • Terapeitiskā izstrāde.

14.nodarbība:

  • Alerģiju veidi un to psiholoģiskie konflikti.
  • Terapeitiskās izstrādes.
  • Vīrusi.

15 . nodarbība:

  • Ādas slimības un simptomi
  • Vingrinājums mammai darbā ar bērna simptomu.
  • Ekzēma.
  • Akne.
  • Dermatīts
  • Vingrinājumi darbam ar ādas slimībām.
  • Terapeitiskā izstrāde.

16. nodarbība

  • Kopsavilkums.
  • Fināla izstrāde ”Laimīga mamma” .

 

 

 

 

Atsauksmes

Ramona Kronberga Par kursu Bērnu Psihosomatika

Esmu no sirds pateicīga, ka mans ceļš ir krustojies ar šo skolu. Tas notika tieši tad, kad biju uz izdegšanas slieksni. Sakumā ar lielu skepsi lasīju un klausījos bezmaksas ierakstus. Līdz sapratu, ka iespējam tas ir tas, kas man ir nepieciešams. Un nekļūdījos.
Iegādājos pirmos kursus Psihosomatiska I un II, kuri ļāva man saprast-kāpēc saslimstam, kāpēc slimo bērni un ļoti daudz ko jaunu par slimībām, bet ne tikai.
Ar kursa dotajām tehnikām spēju palaist gadiem ilgu aizvainojumu pret vecākiem, kam galvenais bija iedzeršana, pret mātes patstāvīgajiem pazemojumiem, pret tēta vienaldzības un sliktās izturēšanās. Visgrūtākā lieta ar ko nespēju tikt galā bija sev pārmešana. Pēc tēva pēkšņās nāves, vainoju sevi, ka esmu slikta, nepateicīga meita, tā jutos jo biju lepna un gadiem nekontaktējos, nepalīdzēju viņam, jo sirds sāpes pret viņu bija lielākas pēc pēdējā lielā pāridarījuma. Cik ļoti kaut kas tāds sāp, to sapratīs tikai tie, kas ko līdzīgu piedzīvojuši. To izstrādājot, protams, caur asarām un vēlreiz asarām palaidu viņu un atbrīvoju sevi.
Beidzot jūtos brīva un jūtu, ka esmu sākusi dzīvot savu dzīvi nevis citu, visas dotās tehnikas, kuras
pielietoju to ir panākušas. Plus vēl citi neizstrādāties dzīves sāpīgie brīži mani jau 28. gados sāka padarīt sirmu, slikts miegs, vienmēr uzvilkta māte, sliktas attiecībās ar mīļoto, vienmēr neapmierināta, bet nu varu teikt, ka tas ir pagātnē.
Nākamais kurs, kur pēc kursa Bērnu psihosomatiskas 3 nodarbības mazajai pārgāja atopiskais dermatīts, kas bija ļoti spēcīgs.
Tās ārstēšanā ko tik nemēģinājām, bet nekas nelīdzēja. Spēju tikai brīnīties, kā problēmu, sāpīgu situācija apzināšanās un izstrāde, var mainīt manu dzīvi.
Iepazīstos Ilutas skolu vienmēr domāju-kaut ātrāk būtu zinājusi visu to, ko zinu tagad par sevi un saistību ar bērnu. Esmu viena no tām māmiņām, kurām ārsts paziņoja, ka bērns piedzims daunis, lai izvēlos paturēt vai nē. To stresu, ko piedzīvoju atlikušo grūtniecības laiku, atstāja uz mazās sekas-slikts miegs, negulēšana, patstāvīgā bļaušana, dermatīts, nieze utt. Jā šo skolu būtu iepazinusi ātrāk, iespējams nekas tāds nebūtu bijis, bet pateicoties kursiem, tas viss ir pagātnē. Bērnam ir ideāla veselība, attīstās kā nākas, jo visus savus pārdzīvojumus pamazām izstrādāju. Dārziņā iet un neslimo, salīdzinot kā dzirdu, ka citiem vecākiem bērns vienā slimošanā.
Arī pati neslimoju. Esmu ļoti pamainījusi savu dzīvi. Veltu laiku sev un atpūtai. Sākusi veselīgi ēst,
sportot, pucētie-pašapziņa ir cēlusies. Ja ir kāda sāpīga situācija-izstrādāju un ir daudz vieglāk iet uz priekšu.
Sirds ar prieku un sajūsmu ir tik pilna, ka vēl ir tik daudz labu vārdu, ko es varētu pateikt, kas ir
izmainījies, kopš iepazinos ar Ilutas skolu, tāpēc noteikti iesaku visiem, kas jūt, ka vairs netiek galā ar sevi. Jūs nespēsies aptvert kā tas izmainīs Jūsu dzīvi.
Paldies.

LASĪT VAIRĀK
Monta Ekšteina Par kursu Bērnu Psihosomatika

Pirms es uzsāku šo kursu, es neticēju,ka tas spēs izmainīt manu domāšanu,manu uztveri un manas rīcības. Ka tas spēs mani tā aizraut rakties,izzināt,meklēt,jautāt,likt kopā. Es dzīvoju ar domu,ka es daru visu tā,kā man liekas,kā ir jādara,bet ar prātu,ne ar sajūtām. Es klausījos citos,jautāju citiem pēc padoma,kā rīkoties,kā būtu labāk man un manam bērnam. Es vadījos pēc kaut kādiem standartiem,pēc tā,ka visam jābūt labi,ka visam jāizdodas,ka man japarāda viss tas labākais ko es varu savam bērnam iedot,ka es nevaur kļūdīties,ka es nevaru bērnam ļaut izteikties un pieņemt to,kā viedokli. Es biju ļoti nospiesta savā domāšanā uz uzskatos un nebiju pārliecināta savās darbībās.

Kas izmainījās jau kursa laikā? Es pārstāju klausīt citus un domāt,kopar mani padomās,ko teiks. Es sāku klausīt savu intuīciju. Es paliku mierīgāka,nebļauju vairāk,necepos par dzīves niekiem,par netīrām drēbēm,par izgāstu ūdens glāzi. Es neklausos savā mamma,ka viņa saka,nedari tā,bērns saslims,liec cepuri,velc cimdus. Es neizdabāju vairāk vīra mātei.
Mans bērns beidzot var aiziet uz tualeti pakakāt,viņa vairāk nesaka,ka viņai ir bail no tumsas,viņa vairāk nesaka,ka viņai riebjas braukt ar mašīnu.

Ar ko šis kurss izrādījās jums noderīgs? Ar pilnīgi visu. Man viss ir pierakstīts,visi skaidrojumi,piemēri,situācijas. Šis kurs bija kā spēriens man,lai saprastu,ka ir jāklausa sev,ir sevī jāspēj sajust,ir jāmāk lietas izrunāt,izraudāt,lai paliktu vieglāk,nevis aizmirst un cerēt,ka tas nekad vairāk neuzpeldēs.

Kā jūs jūtaties pēc šī kursa iziešanas? Noteikti daudz vieglāk,daudaudz brīvāk,pašpārliecinātāka,laimīgāka,gudrāka, spēcīgāka,mierīgāka. Es jūtos tiešām daudz,daudz mierīgāka. Es nesatraucos,manī nav domas,ka man ir bail.
Vai jūs ieguvāt to, ko gaidījāt no šī kursa? Es ieguvu daudz vairāk. Es nebiju gadījusi,ka lietas sakārtosies un ieies savā dabīgajā ritmā. Ka situāciju,kuria man likās,ka nav variantu,atrisināsies.

Vai jūs ieteiktu šo kurus citiem? Noteikti. Sākumā ir neticība,bailes,bet tad,kad es atradu atrisinājumu kādai situācijai,es sapratu,ka tas ir tas,ko vajag katram. Ticība sev,pacietība un gribasspēks. ”

LASĪT VAIRĀK
Daiga Demitere Par kursu Bērnu Psihosomatika

Kurss “Bērnu psihosomatika” bija mans paralēlais darbs individuālai terapijai. Iekšēji bija sajūta, ka tam IR JĀBŪT kaut kam ārkārtīgi, ārkārtīgi vērtīgam. Tagad, kad esmu noklausījusies visu kursu, un tūkstošiem reižu pateiksu paldies vispirms sev, ka kārtējo reizi nenobijos izmēģināt kaut ko jaunu un desmitiem tūkstošu reižu Tev, ka šo kursu izveidoji, es redzu sevi uz ceļa. Tas ir grants ceļš. Ceļa malā aug kazenes. Lēkā sienāži un spīd saule! Un es sākšu iet! Apkārt ir miers! Iekšējas vētras lēnām pierimst. Un sāksies mans dvēseles ceļš.

Katru lekciju es sajutu, cik ļoti daudz ilūziju, gļuku un hologrammu, cik daudz halicionācijas ir bijušas manā dzīves ceļā. Un pirms šīs, Tavas, skolas atrašanas, es taču kūlos kā pele pa krējumu. Līdz krējums sāka putoties un es pavisam drīz varēšu izrāpties no tās krējuma ķērnes, kurā esmu iekritusi!

Kursā iedotie instrumenti jaudīgi rauj nost visas tās melnās, tizlās, nepareizās kārtas, kuras esam uzkrāmējuši savai apziņai! Jautājumi, uzdevumi, vingrinājumi, meditācijas, teorija ir perfekts un unikāls materiāls, kurš liek sev pacelt savu pakaļu, beigt žēloties, beigt vaimanāt pa stūriem, un beidz smacēt bērnu! Viss, savs laiks žēlošanai beidzies! Pareizi pateici, ka puse dalībnieku nenoklausās kursu – jo smadzeņu daļa vēlas palikt ierastajā stāvoklī! Šie cilvēki nezina, ko pazaudē! Katra minūte, kuru mācījos pie Tevis bija vērtīga! Es kļūstu par kvalitatīvāku un veselīgāku cilvēki – fiziski, garīgi un attieksmes ziņā! Caur mani un tikai mani – mainās mans bērns! Nevis bērns jāved pie ārsta, bet vecākiem jāizdzen visi parazīti no galvām, kuri atrāpo pat no 3.paaudzes un vēl tālāk.

Bet bez Tava kursa to taču pat iedomāties nevarētu. Es esmu sevī atradusi entās lietas, kuras mani padarīja par foršu mammu un sievu, bet arī entās lietas, kuras ir totāla miskaste man pašai un maniem mîļajiem! Bet labā ziņa, ka tas ir maināms!!! Var sevi vainot, bet to nevajag! Es atzīstu, ka tā bija un mans nodoms ir dzīvot brīvai no pagātnes konfliktiem! Pārtraukt kontrolēt savējos, atdot viņiem viņu atbildības, mīlēt un būt mīlētai vienkārši tāpat! Mans dēls ir mans dižākais skolotājs! Bet es nemācēju saskatīt viņa mācības bez Iluta, Tava, kursa!!! Paldies, ka Visums Tevi apveltīja ar šo spēju – mācīt un atvērt acis cilvēkiem! Ka esi tieši tāda, kāda esi!

Pats lielākais sasniegums – mans dēls joprojām prot saglabāt savas robežas, ir tāds, kāds vēlas būt, mīl mani un nebaidās mesties avantūrās, mīl dzīvi un dara lietas, kas viņu piepilda un aizrauj, guļ veselīgu miegu un neslimo dārziņa periodā! Es zinu, kā ir, kad tā nav! Tādēļ mums tas ir kolosāls starta posms uz grants ceļa, kur turpmākā ceļā būs oļi, kazenes un ceļa vārdi no Tevis!!! Mēs tikai tagad sāksim pa īstam! Paldies!

Iesaku šo kursu katram vecākam, katram kurš tāds plāno būt, katram, kuram gribas aizrakties līdz savam iekšējam bērnam – tas ir vērtīgāk kā nopirkt kārtējo nevajadzīgo lietu mājās! Šis ir visai dzīvei!

LASĪT VAIRĀK
Ligita Laure Par kursu Bērnu Psihosomatika

Esmu pateicīga Visumam, ka viss sakārtojās tā, ka man tika dota iespēja klausīties šo kursu “ Bērnu psihosomātika”. Ne velti saka, viss notiek tad, kad tam ir jānotiek. Sevis Apzināšanas Skolai sekoju jau ļoti sen, bet kaut kā tā visa informācija tika palaista garām. Pašai likās, man taču viss ir labi, visu zinu un visu daru pareizi, nekādu palīdzību vai informāciju jaunu man nevajag.
Mans dēls sāka slimot pagājušo gadu, slimoja nepārtraukti, zāles mainījās, tad tādas, tad tādas.., daudz braucām pie ārstiem,bet nekas īsti nepalīdzēja, pat likās, ka visi simtomi aug lielumā. Apmēram no divu mēnešu vecuma, viņam visu laiku bija ciet deguns, guleja ar muti vala(ārsti teica, tāpēc, ka palielināti adenoīdi). Visa situācija saasinājās nedaudz vairāk ka pirms gada. Iesnas saka palikt glotainas, biezās, kuras nevarēja kārtīgi dabūt ara no deguna, sākas klepus asmatisks ( jau saku pūst inhalatoru viņam), no pagājušā gada februara sākas problēmas ar ausim, bija pat tā, ka viņš labi nedzirdēja.
Noklausījos Ilutas bezmaksas semināru “Mammīt, es vēlos dzīvot”, tas bija spēriens, lai saprastu, ka kaut kas ir jāmaina, ka problēma ir manī. Un tā es pieteicos kursam “Bērnu psihosomātika”.
Kursa laikā man bija smagi, smagi apzināties to, cik daudz ar saviem “tarakāniem”, es biju nodarījusi pāri savam bērnam. Es raudāju, pārmetu sev daudz ko, izjutu ļoti daudz emocijas, dusmas, naidu, iemācījos paskatīties uz visu daudz savādāk un mierīgāk, iemācījos pieņemt lietas tādas, kādas viņas ir, nevis tā kā mani audzināja mani vecāki ar saviem uzskatiem, ar padomju laiku stereotipiem.
Pateicoties šim kursam, es ieraudziju savu bērnu pavisam savādāku, ieraudziju “BRĪVU”, tādu, kāds viņš ir viņš pats, nevis kādu es gribēju redzēt. Tagad es viņu pieņemu, nevis pārveidoju.
Ilutas dotas zināšanas un “zelta instrumenti” ir vērtība visai dzīvei, tie ir “instrumenti, kuri ir jāpielieto un jāizmanto arī turpmāk.
Strādājot ar dotajam zināšanām, dēlam vairs nav astmatiskā klepus. Mans dēls ir atvēries, viņš ir kļuvis drošāks, mēs daudz runājamies, smējamies, dēls man uzticas. No kursa ieguvums- viss ļoti vērtīgs.

Gribēju padalīties! Bijām pie ausu ārsta, ar ausīm viss ir kārtībā, promblēmu vairs nav. Deguns arī ir tīrs, visas ejas redzamas, tas nozīmē to, ka adenoīdi vairs nav palielināti. Bērns ir bez iesnām, bez asmatiska klepus un bez ausu problēmām. Un tas viss tika paveikts, bez ārstu palīdzības. Tas tika paveikts ar Tavu palīdzību, ar Taviem dotajiem instrumentiem un zināšanām.
Tas ir kaut kas fantastisks, Tavs ieguldītais darbs, lai izveidotu Bērnu Psihosomātiku ir kaut kas nenovērtējams un milzīgs. Paldies, Tev par to! Kaut vairāk vecāki aizdomātos par to, ka tomēr vispirms ir jāatrisina savas problēmas un tad arī ar bērnu būs viss kartiba!

Šo kursu es ieteiktu visiem, kam ir bērni gan arī tiem, kam vēl nav. Kurss ir dziedinošs un fantastisks. Esmu pateicīga, ka man bija dota iespēja šo kursu apgūt.
Paldies, Tev Iluta. Tavs darbs ir nenovērtējams un dzīvi mainošs. ❤️
Ligita”

LASĪT VAIRĀK
Santa Atvare Par kursu Bērnu Psihosomatika

Jau kādu laiciņu man bija interese iegādāties psihosomatikas kursu, lai izprastu slimību cēloņus. Īsti jau nevaru sūdzēties par savu veselību, bet domāju jau, ka visas zināšanas dzīves laikā tāpat noderēs un tad ieraudzīju Bērnu psohosomatikas kursa reklāmu un aši vien izmantoju izdevību tam pieteikties. It sevišķi zinot, ka Ilutas kursi neliek vilties, biju priecīga par savu izvēli tad un sajūsmā esmu tagad. Šajā kursā iegūtā informācija un zināšanas, ko var uzreiz pielietot ikdienā, ir īsts apvērsums līdzšinējos uzskatos par slimību kā tādu.

Man ir 10 gadīga meita. Viņai no 2gadu vecuma bija parādījušās neizprotamas periodiskas asas sāpes vēdera lejasdaļā. Analīžu rezultāti vainu neatklāja, vien ieteica novērot, asu pārtiku nedot (kas nekad arī nebija nemaz dota) un viss. Pēc šī kursa es sapratu īsto cēloni sāpēm, to izstrādāju (vairāk gan ar sevi bija jādarbojas). Rezultāts ir tāds, ka līdz šim brīdim meitai sāpes nav bijušas, par to ir neizsakāms prieks.

Ko man pašai deva šis kurss? Jau individuālās terapijas laikā biju ieguvusi vienreizējus rezultātus veselības stāvokļa uzlabojumos – esmu atbrīvojusies no tik mokošajiem siena drudža simptomiem un pateicoties tam, mana dzīve iegūst pavisam citu kvalitāti.

Apgūstot Ilutas kursus, esmu palikusi pavisam cits cilvēks – ar sevi daudz apmierinātāka, jūtos brīvāka sabiedrībā, nebaidoties varu paust savu viedokli, es mācos pieņemt to, kas dzīvē ir tik mainīgs un neparedzams, jo iepriekš es no tā ļoti cietu, ja nenotika tā, kā biju iecerējusi. Tās ir fantastiskas pārmaiņas man! Jā, tuvākajiem cilvēkiem tas nav visai ērti, jo bija pierasts pie citādākas manas uzvedības, bet līdz ar to, es saprotu, ka ir – ir notikušas pārmaiņas manī un tas mani ļoti priecē!

Šis kurss man deva ļoti milzīgu atspērienu sevis “iepazīšanas un sakārtošanas” procesā un tik noderīgas zināšanas visai dzīvei.

LASĪT VAIRĀK
Dace Pokaine Par kursu Bērnu Psihosomatika

Šis kurss mani ieinteresēja gan sevis, gan bērnu dēļ. Tās atbildes, kuras es meklēju sakarā ar bērna slimības simptomiem, es atradu. Pati galvenā problēma – bērna aizliktais deguns vairāku gadu garumā – ir novērsta! Bērns elpo normāli, deguns ir vaļā, guļ, elpojot ar degunu nevis muti, kā tas bija iepriekš.

Šajā kursā ir ļoti daudz informācijas par to, kur meklēt saknes tam kāpēc bērni slimo un kā attiekties pret slimošanu kā tādu. Tiek dotas konkrētas darbības un algoritmi, kas var palīdzēt to novērst un, protams, ļoti daudz pašas teorijas, kas dod zināšanas, ka paši pirmsākumi ir jāmeklē vecākiem pašiem savā bērnībā. Tieši tāpēc, es ieteiktu šo kursu pilnīgi visiem, pat tiem, kas neplāno bērnus, jo te jūs varat izzināt paši sevi, to kā jūsu psihe formējas jau pirms jūsu ieņemšanas brīža un tālāk dzīves gaitā.

Izejot šo kursu, iekšēji jūtu stipru miera stāvokli, kurš pastiprinās katru dienu. Paldies Ilutai Repulei par ieguldīto darbu, veidojot šādus kursus!

LASĪT VAIRĀK
Elīna Švēde Par kursu Bērnu Psihosomatika

Pati ideja par slimību izcelsmi nav bijusi sevša šķiet tā īsti nekad. Tādēļ slimību cēloņus esmu meklējusi caur šo ceļu.

Kursam bērnu psihosomatika pieteicos, jo pašai ir 3 bērni un arī darbs saistīts ar bērniem. Gribēju saprast labāk, kā tas viss savā starpā saistīts.

Jau kursa pirmajās nodarbībās jutu izmaiņas savos bērnos un arī sevī. Mēs visi kļuvām atvērtāki viens pret otru, protams, nāca arī “eksplozijas”, caur kurām ietaudziju, cik gan daudz bērnā ir resursu, lai glabātu kādu manis pašas neizdzīvotu konfliktu.

Mans vidējais bērns(7.g) ir pārtraucis stāstīt, ka viņam riebjas viņa dzīve, labāk viņš nebūtu. Vairāk nāk un stāsta, dalās ar to, kā viņam. Un konfliktu es atradu…..

Es ieguvu ļoti daudz vērtīgas teorijas un praktiskos vingrinajumus, un sapratu par to kā sevī risināt to, ko man rāda bērns. Es varu teikt, ka esmu ieguvusi vairāk kā vispār atļāvos gaidīt! Nodotās zināšanas ir ļoti vispusīgas un strukturētas, pārējais darbs atkarīgs no sevis ieguldījuma.

Sāku pa jaunam klausīties nodarbības, atklājas kaut kas jauns, saliekas labāk bilde kopā.

Es pilnīgi noteikti iesaku šo kursu visiem jau esošajiem vecākiem un noteikti ari tiem, kas plāno kļūt vecāki. Lai arī kādam pirmajā mirklī šķiet, nu tā jau nevar būt, vai tiešām mans bērns slimo ar, piemēram, gripu, kaut kādu manu sajūtu dēļ? Un atbilde ir Jā. Jo vairāk, es šī kursa zināšanas “izlaižu” caur sevi, jo vairāk es redzu kā pat niansēs notiek izmaiņas manī pašā un arī bērnos… kļūst vieglāk, brīvāk dzīvot.”

LASĪT VAIRĀK
Solvita Kurtisa Par kursu Bērnu Psihosomatika

Saņēmu atbildes uz daudzu simptomu rašanās iemesliem- sapratu iemeslus herpes pumpām, vairogdziedzera mazaktivitātei.
Sarežģīti, bet interesanti par psihes sašķelšanos, bet laba informācija par konfliktiem. Žēl, ka man šādas zināšanas pietrūka, kad man bērns bija mazs un slimoja. Nevarēju iedomāties, ka bērns var slimot arī tāpēc, ka viņam tas ir izdevīgi, ka viņš ar savu simptomu vēlas kaut ko pateikt, kaut ko panākt. Tik daudz informācijas šajā kursā, kas vēl jāmēģina “ sagremot”…

Ar bērnu kursa laikā attiecības ir uzlabojušās, meitai uzlabojies miegs, kļuvusi emocionāli stabilāka.

Man pazudusi niezoša ekzēma!

Viss kurss ir fantastisks materiāls, par kuru var Jūs apbrīnot, Iluta, un priecāties, ka dalāties ar savām zināšanām!
Milzīgs PALDIES par to!!!!

LASĪT VAIRĀK
Zanda Meija Par kursu Bērnu Psihosomatika

Šis kurss man ir kā turpinājums psihosomatikas skolai, kur jau tiku apguvusi kā un kāpēc mēs slimojam. Gribējās vairāk uzzināt iemeslus, trigerus, kas liek bērniem slimot. Šī mūsdienās ir tik aktuāla tēma, ka nevarēju nepiedalīties šajā spēcīgajā kursā.

Esmu apguvusi daudzus Ilutas kursu un šis priekš manis bija viens no grūtākajiem kursiem. Tādā ziņā, ka bija ļoti daudz jautājumu un spēcīgu meditāciju, kuri pacēla uz augšu pagātnes apslēptās atmiņas.

Kursa laikā izmainījos es pati, mana domāšana un reaģēšana uz bērnu slimībām. Viennozīmīgi esmu palikusi mierīgāka un vienaldzīgāka uz sīkumiem. Vairāk nav vēlmes būt “supermammai”. Bērni ir kļuvuši priecīgāki, atvērtāki un drošāki. Mazākajai ir jūtami samazinājušies sarkanie pleķi uz ādas, āda kļuvusi sausāka. Pagājušo nedēļu mazākā man vienā vakarā saka, ka gribot iet gulēt. Pati uzgāja uz otro stāvu, paņēma savu pidžamu, atnesa, lai uzvelku un uzgāja viena uz guļamistabu gulēt. Tā jau vairākus vakarus. Viņa nekad viena negāja gulēt, bieži man aizmiga lejā, ja mēs gājām gulēt vēlāk. Tagad viņa saka, ka ir nogurusi un ka grib gulēt, pat pati var aiziet uz guļamistabu. Atceros, ka viņa bija jaunāka, ilgi pavadīju laiku, kamēr aizmidzinu un varu iet ārā no guļamistabas. Tā pat no rītiem, es kā no istabas ārā, tā viņa uzreiz augšā un vajag mani.  Tagad no rītiem pamostoties vairs neraud, ka viņa ir palikusi viena, bet nāk lejā pie pērējiem. Nakts miegs viņai ir palicis ciešāks.

Visa kursa laikā saņēmām daudz un dažādu vingrinājumu, kā pašiem atrast simptomu rašanās iemeslus, spēcīgas un transformējošas meditācijas kā arī bija iespēja izdzīvot neizdzīvoto grūtniecības laikā un šo periodu pārrakstīt, lai bērns būtu vesels. Zinot to visu, ko zinu par simptoniem un saslimšanām, es vispār neskatos uz medikamentu pusi. Vēl nesen teicu, ka es medicīnai un farmācijai esmu neizdevīgs cilvēks:)

Pēc šī kursa jūtos daudz labāk, dzīvespriecīgāk un izbaudu katru dienu ar smaidu sejā. Ir liels atvieglojums un nav baiļu, ka bērni varētu nopietni saslimt.

No šī kursa es ieguvu daudz vairāk kā biju gaidījusi, jo Iluta visu laiku papildināja ar viss noderīgāko informāciju. Ar informāciju, kas spēj izmainīt dzīvi un katra ikdienu, ja to pielieto.

Visas iegūtās zināšanas, vingrinājumus pielietoju, kad vajadzīgs un turpināšu to darīt arī nākotnē.

Šo kursu es ieteiktu iziet ikvienam, kaut ja nav bērnu. Tas viennozīmīgi spēs izmainīt katra pieaugušā dzīvi un topošo vecāku dzīves. Ie

LASĪT VAIRĀK
Indra Vildere Par kursu Bērnu Psihosomatika

Lai izveidotu atskaiti, pārskatīju pierakstus – un to ir tik daudz ! A4 klade pilna. Tik daudz informācijas! Milzīgs apjoms, kursa Bērnu Psihosomatika zināšanas sistemātiski sakārto un dod daudzus reāli darbojošos instrumentus ikdienai. Tos lietoju gandrīz katru dienu pat īpaši nepamanot. Tie kļuvuši par pašsaprotamu veidu kā risināt problēmas/simptomus.

Gan savas, gan bērnu saslimšanas – simptomus, uztveru pilnìgi savādāk. Katrs simptoms ir kā izaicinājums un iespēja atrisināt kādu konfliktu un dzīvot labāk.

Lielajai meitai ir daudz mazāk simptomu. Ar to izdevās ļoti labi pastrādāt. Mazā meita saka, ka ir gatava savai istabai un pat gulēšanai tajā – mēğināsim. Kaut gan parasti guļ cieši piespiedusies man. Vēl notiek istabu pārkārtošana. Bet tas, ka viņa izrāda tādu vēlmi – ir lieliski. Un mums ir fantastiski sarunu vakari. PALDIES

Salīdzināt manu stāvokli pirms un pēc kursa ir salīdzinoši grùti, jo esot ar jaunajăm zināšanām, pat neatceros, ka kādreiz būtu bijusi bez tām.

No sirds iesaku šo kursu ikvienam, kurš vēlas izsprast labāk sevi un saikni ar bērniem. Arì sevi kā bērnu, ja pats nav vecāks. Ir jābùt gatavam reālam darbam. Šajā kursā nevar tā vienkārši paklausīties garăm ejot. Jăbūt iekšā par 100%.

Noteikti nebiju gaidìjusi, ka šis kurss tik ļoti daudz mainīs mani. Un ar nepacietību gaidu nākamo izaicinăjumu – kursu pašvērtējuma fundaments.
Paldies!”

LASĪT VAIRĀK
Līga Kalve Par kursu Bērnu Psihosomatika

Prieksh manis kurss bija kaa iista revoluucija, kaa savas identitaates apzinaashanaas un atgrieshana. Lai arii uzsvars ir beernu psihosomatika, bet es tachu arii kaadreiz biju beerns.
Kursa laikaa novaacu no sevis vairaakas traumas un konfliktus, gan savas, gan no mammas un vecmammas “mantotaas”. Mani beerni ir mainiijushies, nosleegtaa un sevis noraidoshaa meita ir atplaukusi kaa taada puke, es neesmu visas dziives laikaa dzirdeejusi vinu taa smejamies un jokojoties.
10 gadu vecumaa vinas galvaa paraadiijas pashnaavnieciskas domas, vina saaka skatiities, pat taisiit pati ar naavi saistiitus video youtoobe.
Kursa laikaa vina savaa youtobe kanaalaa vienaa dienaa ieposteeja bildi ar uzrakstu Disconnected demon Child. Meita atbrīvojās no pashnaavniecikaam domaam, kaa vina man pateica, vinai palika garlaiciigi, teema izsmelta, neinteresanta.
Tagad pat apzinos, cik intuitiivi paklausiiju intuiicijai, ka meitu nevazaaju pa visaadiem psihalogiem, nenosodiiju vinu par to, jo ieksheeji jutu, ka risinajums tam atnaaks un te nu ir, shis kurss kaa atveseloshanaas centrs, manai meitai tādas domas pārgāja.
Otra meita atbriivojaas no saldumu atkariibas un redzami ir notievejusi.
Kursa laikaa naaca gaismaa arii lietas, kas tika sleeptas, neizpaustas dzimtaa, kuras man bija uzkrautas kaa nastas ko stiept.
Es nevaru pat ieteikt vairaak kaa pietiekami, ka shis kurss ir milziiga veertiiba par saliidzinoshi smiekliigu cenu, pret tiem gadiem ko es pavadiiju kaa taustoties pa tumsu un dubliem, lai palīdzētu saviem bērniem.
Bet mazs ieteikums tiem, kas grib, bet baidaas, jaa tas buus gruuti, buus smagi, buus jaaraud buus viskaut kas, man ar gribeejas pusrataa pamest, pretestiiba ieskatiities sevii, dzilumaa ir loti liela, bet kaut kaads ieksheejais speeks lika sanemties, izraudaaties, izpunkoties, iztriiceet un izdrebeet, atbriivoties no taa kas jau pamazaam izcelts uz aaru un turpinaat.
Veel viena piebilde, lai arii skolas un kursa autorei nav beernu, klausoties kursu, ir sajuuta, ka vina ir vesalu koledzu vismaz izaudzinaajusi! Liels paldies, Iluta!”

LASĪT VAIRĀK
Lilita Lepa Par kursu Bērnu Psihosomatika

Kad pirmo reiz ieraudzīju ziņu par to,ka būs šis kurss,jau zināju,ka man to vajag.Vispār tas bija tā,kad saka *īstajā laikā*.Tik daudz informācijas ir manās rokās šobrīd,ko varu pielietot dzīvē.Tik daudz jauna uzzināju. Es jūtu izmaiņas sevī.Es jūtu,ka vairs nesatraucos par visu tā,kā līdz šim kursam.
Mana dēla pirmais nopietnais rezultāts ir,ka viņš vairs nebaidās no uguņošanām un salūtiem.Šajā Jaungadā dēls pirmo reiz pēdējo 4 gadu laikā svētku uguņošanu sagaidīja atvērtām ausīm.Pats neticēdams tam,bet bezgala priecīgs par to.
Pateicos Ilutai,par to,ka izveidoja šo kursu.Tas patiesībā ir tik svarīgi.Iesaku šo visiem,kas jūt,ka kaut kas ir jāmaina,bet nezin no kā sākt.Visiem,kas grib iepazīt sevi tuvāk.Visiem,kas nebaidās strādāt ar sevi un ielūkoties patiesībai acīs.Visu var vērst par labu! Un šis kurss ir pierādījums tam.
Par informāciju uzmanības deficītam Tev milzīgs paldies! Es nekad nebūtu iedomajusies,ka jāskatās uz to! Un visu vakaru domāju par to.. Jā,man kā ar bomi pa galvu bija šī informācija par ”uzmanības deficītu”. Es nevarēju iedomāties,ka tas varētu būt iemesls.Paldies. Un mēs noteikti tiksimies Iluta…..

LASĪT VAIRĀK
Inese Ratniece Par kursu Bērnu Psihosomatika

Esmu izgājusi vairākus Tavus kursus, šis man bija visgrūtākais, vissmagākais. Tā kā šis kurss vairāk ir lai palīdzētu savam bērnam, negaidīju, tieši šajā kursā ar šīm tehnikām es visdziļāk tikšu klāt sev, daudz ko sevī ieraudzīju, izstrādāju. Bērnam astma ir daudz mazākā formā, ir liels uzlabojums, strādāšu arī ar pārējiem simptomiem, ir vēl “hroniskās iesnas”.
Konflikti, diagnožu skaidrojums, traumas- daudz jauna informācija, daudz pārdomu. Pieteicos uz kursu, jo bērnam ir astma. Kurss patika, saņēmu vairāk nekā gaidīju. Kad bērni bija mazi, bieži slimoja, tad uz jaunām mammām orientētos žurnālos, internetā bieži bija frāzes- ja bērns slimo, vainīga ir mamma. Tas dzina vēl lielākās negācijās, strupceļā. Pirms kursa uzsākšanas mazliet bažījos kāds kurss būs, jo Tev pašai nav bērni, nu daudzas lietas saproti, kad pats esi izgājis tam cauri, vismaz man tā ar bērniem bija. Bet kurss bija ļoti labs, ne reizi kursa laikā nejutos kā slikta mamma, pretēji agrāk dzirdētam, par to, ka bērna slimībās jāmeklē vaina mamma.

Tu uzreiz devi tehnikas kā ar konkrēto lietu strādāt, devi izeju, risinājumu un nevienu brīdi nejutos slikti, ka mani bērni slimo dēļ manis, maniem neatrisinātiem konfliktiem.
Paldies par kursu, deva ļoti daudz!”

LASĪT VAIRĀK
Eva Petroviča Par kursu Bērnu Psihosomatika

Priecājos, ka iegādājos kursu.Tas ir ļoti izzinošs. Ik pa brīdim ieplešas acis un gribas iesaukties wow! no tā, ko uzzinu.
Šis man nav pirmais kurss, kuru apgūstu pie Ilutas, bet , manuprāt, spēcīgākais no man zināmiem. Un labi, ka es lēnām tam sagatavojos ar citiem. Man bija vieglāk, es biju tam gatava, nenobijos, nepametu.
Es ieguvu ļoti daudz informācijas, daudz jaunu zināšanu. Žēl, ka to visu nezināju, kad bērni bija mazi. Tik labi tagad saprotu ausu sāpes, negulēšanu, traumas un alerģijas. Bērnam tiki pazuda.

Kursā ir daudz labi uzdevumi, dziedinošas meditācijas, pēc kurām nàk atklāsmes. Daudz uzzināju par sevi. Bija daudz dziedinošu asaru.

Noteikti iesaku un esmu jau ieteikusi šo kursu.
Gribētos, lai vecāki ir zinošāki, bērni laimīgāki.
Iesaku šo kursu precētiem un šķirtiem, ar bērniem un bez. Ikvienam!
Paldies! Kad “sagremošu” visu informāciju un iziešu šo kursu vēlreiz, lūkošu un ar nepacietību gaidīšu nākamo.
Eva”

LASĪT VAIRĀK
Citas atsauksmes

SĀCIET MĀCĪTIES JAU TAGAD

Pilna apmaksa

16 nodarbības + papildu materiāli
350 EUR Pirkt

Padalies ar draugiem

Uz augšu