Mājas Course Bērnu Psihosomatika

Bērnu Psihosomatika

10 nodarbību tiešsaites kurss 

Uzaicinu Jūs uz kursu 10 ”Bērnu psihosomatika”

Pilnīgi jauns un nepierasts skatījums uz bērna psihisko un fizisko veselību.

Šis kurss jums palīdzēs atrast atbildes uz pašiem aktuālākajiem jautājumiem. Unikālas metodes darbam ar bērnu veselību. Šeit nebūs burvju tabletīšu. Strādāt ar bērna veselību un arī pašiem ar sevi jums nāksies pašiem, un šis kurss jums tajā palīdzēs.
Nodarbībās Jūs iegūsiet zelta vērtas zināšanas un praktiskus instrumentus, lai palīdzētu saviem bērniem kļūt un palikt veseliem.
Šis kurss ļaus atbildēt uz jautājumu: vai ir iespējams izaudzināt veselu un laimīgu bērnu, un kas tam ir nepieciešams?

Šis kurss ir domāts jums, ja:
jūs plānojat kļūt par vecākiem vai jums jau ir bērni;
jūsu bērnam ir diagnoze, ar kuru nevarat tikt galā jau ilgāku laiku;
jūs baidāties, ka jūsu bērns var saslimt;
jūsu bērnam ar fizisko veselību viss ir kārtībā, bet jūs uztrauc viņa psiholoģiskais stāvoklis;
ja esat gatavi iziet ārpus jūsu ierastajiem domāšanas šabloniem, ja esat gatavi veikt praktiskus soļus, tad šis kurss ir domāts Jums;
jūs apzināsieties savu bērnu slimību iemeslus un atbrīvosiet savus bērnus no savām programmām un slimībām.

Kam šis kurss būs noderīgs?
Esošajiem un topošajiem vecākiem, visiem, kuriem ir interese par bērnu veselību.
Ja jūs pastāvīgi apmeklējat medicīnas iestādes, jo jūsu bērns pastāvīgi slimo.
Ja jums rūp jūsu bērnu veselība.

 

 

 

Kursa laikā jūs uzzināsiet: :

  • Kas ir apzināta audzināšana un atbildība par bērna veselību;
  • kā mammas un tēta emocionālais stāvoklis var kļūt par bērna slimību iemeslu;
  • kā aizvākt ‘’vainas sajūtu’’ par nepareizu audzināšanu un sākt dzīvot mierīgu dzīvi, nevis visu laiku sevi nosodīt;
  • par bērnu slimību psihosomatiskajiem iemesliem;
  • vakcinācija – par vai pret;
  • par vecāku savstarpējo attiecību ietekmi uz bērna veselību;
  • par bērnu agresiju un tās iemesliem
  • kā attiekties ar cieņu pret bērna domām, uzvedību un jūtām un;
  • kā atrast, sajust un pielietot praksē smalko robežu starp uzticību un kontroli;
  • bērna hiperaktivitāte. No kurienes tāda?
  • mīlestības etapi;
  • bērnas psihe kā mammas psihes atspoguļojums;
  • bērns slikti guļ, nekakā, neēd (vai daudz ēd);

 

 

Ķermenis dzīvo pēc bioloģiskiem likumiem. Informācija par to, kas notiek ar mūsu ķermeni, noņem lielu daudzumu baiļu.Visu šo informāciju es esmu salikusi vienā lielā kursā ar nosaukumu “Bērnu Psihosomatika”.Tas, ko sauc par “brīnumainu izdziedināšanos”, patiesībā ir vienkārši bioloģiski mehānismi, kuri strādā mūsu organismā. Cilvēku neviens nevar izdziedināt. Viņš tikai pats var sevi izdziedināt, ja apzinās, kāpēc viņa organismā ir notikušas tādas izmaiņas.
Visas “neārstējamās” slimîbas ir ārstējamas, ja vien cilvēks pats sevi nav pārāk saindējis ar “ķīmiskajām” zālēm un gadiem “ievilcis” savu slimību.

Tad, kad bērns atrodas dzemdē, viņš uzņem mammas un tēta emocionālos pārdzīvojumus un stresus. Vecāku emociju un stresa kombinācija atspoguļojas bērna veselības stāvoklī. Ja abiem vecākiem ir līdzīgs emocionālais pārdzīvojums vienlaicīgi, tad auglis to uzņems vēl spēcīgāk. Bērniņš uzņem vecāku neizdzīvotās emocijas šūniņu līmenī vai, citādāk izsakoties,– ja vecāki netiek galā ar savu stresu, tad viņu smadzenes to lejupielādēs tieši uz embrija bioloģiju. Lai šo fenomenu labāk izprastu, ir svarīgi atcerēties, ka grūtniecības laikā mātes uzdevums ir darīt visu, lai bērns izdzīvotu.
Mūsu smadzenes vienmēr atradīs risinājumu, lai novadītu stresu. Visus pārdzīvojumus, ko mamma pārdzīvo, būdama stāvoklī, var saņemt bērns, un tas atspoguļosies bērna bioloģijā – dažādu slimību veidā.

Slimo tikai tie, kuri zina, ka slimības ir. Bērni par slimībām nezina (kamēr viņiem par to nepastāsta (neiebiedē) vecāki). Visi bērni ēd smiltis, ledu un viņiem nekas nenotiek, kamēr vecāki nepasaka, ka ledus vai smiltis ir netīras un Tu vari saslimt. Bērns nolasa šīs vecāku bailes. Viņš nereaģē uz tām smiltīm vai lāsteku, bet gan uz mammas vai tēta emocionālo stāvokli. Mēs iemācām savus bērnus baidīties.

Tāpēc, lai atbrīvotos no bailēm, ir nepieciešama informācija, ka vecās zināšanas vairs nav aktuālas, un to vietā nepieciešams ielikt jaunas. Pastāstot, ar ko tās senās bailes patiesībā ir saistītas. Pasaule ir droša vieta! Tālāk jau jums ir jāsāk ieklausīties pašiem sevī, nevis jāvadās pēc medicīniskās enciklopēdijas.

Nāciet uz kursu. Maksā ietilpst dalība tiešraidē + nodarbības ieraksti ar piekļuvi 6 mēneši no nodarbības sākuma datuma. Kļūstiet par “ārstu’’ saviem bērniem! Sāciet dzīvot savu dzīvi un iemāciet to arī saviem bērniem!

Nodarbību saturs:

1 .nodarbība:

Ievads psihosomatikā.
Kā mēs sevī veidojam spriedzes stāvokli?
Mammas intuīcijas attīstīšana.
Saikne starp mammu un bērnu – bērna simptomu spogulis.
Vingrinājumi. Mamma un bērns: savstarpējā saikne starp mammu un bērnu. Terapeitiskais darbs.
Kā vecākiem dzīvot laimīgu dzīvi un ļaut bērnam dzīvot savu dzīvi.

2.nodarbība:
Ķermenis kā vienota sistēma,
slimība kā adaptācija,
slimību iemesli un attīstība,
biošoks un tā pazīmes,
pieci bioloģiskie likumi, kuri ir jāzin ikvienam, lai būtu vesels,
kas jāzina un jāizdara, lai notiktu izdziedināšanās?

3. nodarbība:

Programmēšanas fāze. Kāpēc tas ir pats svarīgākais etaps cilvēka dzīvē?
Programmēšanas fāzes etapi:
Pirms ieņemšanas
Ieņemšana
Grūtniecība
Piedzimšana
Pirmais dzīves gads
dzemdību veidi un kā tie iespaido bērna dzīvi
Kā vecāki ietekmē bērna dzīves scenāriju
Meditācija grūtniecības izdzīvošanai, lai pārrakstītu emocionālu atmiņu grūtniecības laikā.

4. nodarbība:
Kādi mehānismi un kāpēc tiek izsaukts simptoms. Noteikumi, kuri ieslēgs simptomu un veidi kā to neitralizēt.
Pēcdzemdību periods – pamata iemesli un mehānismi slimības izveidošanā
Tehnika patstāvīgam darbam – universāls instruments lai pie katra simptoma pieietu ar iemesla atrašanu. Jauna veida izveidošana kā izveidot attiecības ar simptomu.
Vingrinājums – patieso vajadzību apzināšanās.
Auss iekaisumi, klepus, iesnas, tiki
Mammu tipi un kā tie ietekmē simptoma izveidošanos.
Meditācija ‘’Simptoma iemesla meklēšana’’

5.nodarbība:

Bērnu – vecāku audzināšanas problēmu izdziedināšana: dzīve bez aizvainojumiem, pretenzijām un maldīgām cerībām;
Beznosacījuma mīlestības atjaunošanas tehnika; Kā veidojās pāris?
Ģimenes attiecības un dzīves līnija; Kādu ietekmi uz bērniem atstāj  vecāku konflikti un šķiršanās ?

6. nodarbība:
Tipiskie slimību konflikti un to atrisināšana.
Bērnu slimību bioloģiskā jēga: paaugstināts jūtīgums, miega traucējumi, galvas sāpes, onkoloģija.
Bērna vieta ģimenē. Kā vecāku hierarhija ietekmē bērnu?

7.nodarbība:
Hiperaprūpes sekas;
Padomi, noslēpumi un instrumenti: kā izaudzināt laimīgu un veselu bērnu.
Kādiem ir jābūt vecākam, lai izbēgtu no smagām bērnu slimībām, tādām kā onkoloģija, autoimūnās saslimšanas.
Saaukstēšanās, astma, bronhīti, alerģijas, psoriāze un citas ādas izpausmes saslimšanas. Diareja, aizcietējumi, zarnu infekcijas un visas citas gremošanas trakta slimības.

8. nodarbība
Onkoloģija un autoimūnās saslimšanas, diabēts.
Neiroloģiskās saslimšanas.

9. nodarbība
Aizture psihoemocionālajā attīstībā: autisms, šizofrēnija.

10. nodarbība
Jautājumi un atbildes par visu kursu.

Ir jābūt godīgam un drošsirdīgam, lai paskatītos acīs bērna slimību reālajiem iemesliem un sāktu ar tiem strādāt.

❗️Šis kurss nav ieteicams, ja jūs gaidāt bērniņu, bet – es noteikti gaidu jūs pēc bērniņa piedzimšanas.

Atsauksmes

Citas atsauksmes

SĀCIET MĀCĪTIES JAU TAGAD

10 nodarbības + papildu materiāli un ieraksti.
EUR 189 Pirkt

Padalies ar draugiem

Uz augšu