RU LV EN

Metode ''Ātrā palīdzība. Noņemam trauksmi''.

Piedāvājums jums vienkāršu metodi, kura saucās ‘’Ātrā palīdzība. Noņemam trauksmi’’. Šīs metodes jēga ir tajā, lai jūs pārstātu bēgt no savām ‘’negatīvajām’’ emocijām un sajūtām,  bet sajustu tās, kā sajūtas ķermenī, izšķīdinot emocionālo spriedzi. 

Un tā, viss ir ļoti vienkārši. 
Viss, kas jums jādara – jāpamēģina šī metode šeit un tagad, ar to iekšējo pārdzīvojumu, kurš jums ir tieši tagad.  
Piemēram, jūs jūtat trauksmi. 


1.Apsēdieties, vai apgulieties, trīs reizes ieelpa un izelpa, novirziet savu uzmanību uz savu ķermeni. Sajūtiet savas rokas, kājās, seju, muguru. Nesteidzieties, sajūtiet savu ķermeni. Novērojiet, kādi procesi jūsu ķermenī notiek tagad. Un tagad pasakiet savai trauksmei: Jā. Jā, es to jūtu. 
Ar šo jūs piebremzēsit savu domu konveijeru, vairāk koncentrējoties uz to, ko jūs jūtat tieši tagad, un samazināsiet iekšējās cīņas līmeni, kurš tikai pastiprina jūsu trauksmi. 

2. Sajūtiet savu trauksmi kā sajūtu savā ķermenī, vēlams – dziļāk, ieejiet tajā trauksmē, atdodieties šai trauksmei, elpojiet, neaizturiet elpošanu. Esiet ar savu trauksmi un elpojiet. Necīnieties ar to, ko jūs jūtat tieši tagad, bet apzināti izdzīvojiet to. 


3. Tagad, uzlieciet labās rokas rādītājpirkstu uz labās acs iekšējā kaktiņa un izrunājiet sev frāzi: Pat tad, ja es jūtu trauksmi (spriedzi, bailes), es pilnībā pieņemu sevi, savu ķermeni, savu personību, un arī šo trauksmi. 


4. Veiciet trīs ieelpas un izelpas, pastiprinot šo trauksmi, ļaujot tai būt vēl spēcīgākai, sajūtot. Uz ieelpas pastipriniet trauksmi un izelpas izlaidiet ārā. 


5. Atkārtojiet šo vingrinājumu vairākas reizes. Labs rādītājs – ja uznāk žāvas, tas ir dabīgs atbrīvošanas signāls. 


6. Tālāk – esiet kādu laiku šajā patīkamajā sajūtā, kura iespējams pēc kāda laika izbeigsies, jo tās vietā nāks nākamais pārdzīvojums, kurš ir pacēlies, trauksmes vietā. 


7. Izdariet tieši to pašu. No 1 – 6 solim. 


8. Tādā veidā jūs viegli attīrīsiet nepatīkamos simptomus, un tālāk jau, iespējams, ka uzmanība pati pāries uz sajūtām ķermenī, vai arī jūs apzināsieties, kāpēc jums šīs sajūtas atkārtojas. 


9. Paldies, jūs esat brīvs:)


Ja viss ir izdevies, esiet šajā stāvoklī kādu laiku, nostipriniet to, izstaipieties, paelpojiet, pakustieties. 

Būšu priecīga par atgriezenisko saikni no jums. 

Pirmais video 

Otrais video 



 

Dalieties ar draugiem

 

KOMENTĀRI

Irēna
Paldies par padomiem.Pagaidām trauksmes mani pametušas, pateicoties āpgūtajam Izvēlos veselību kursam.Sajūtot kādas nepatīkamas sajūtas, cenšos nesatraukties, bet virzu domas uz ko skaistu, mēģinu dienā apzināti meklēt par ko priecāties, esmu mainījusi attieksmi pret dažādām notiekošajām situācijām.
15.01.2018
Iluta
Paldies!Ļoti noderīgi video!Izmantošu šo metodi pie vajadzības.Pašapziņas trūkums arī ir tas,kas izraisa šos trauksmes stāvokļus.
08.01.2018

KOMENTĒT ŠO RAKSTU

Jūsu vārds
Jūsu uzvārds:
Jūsu e-pasts
Komentārs: