RU LV EN

Vienkāršs vingrinājums stresa neitralizācijai.

Vienkāršs vingrinājums stresa neitralizācijai. ⚠️

Kā cilvēki tiek galā ar stresu? 
Un ir divi veidi:

1. Tie sāk cīnīties ar stresu tad, kad tas jau ir noticis 
2. Un ir cilvēki, kuri saprot, ka dzīve ir tikai viena, tādēļ viņi nolemj uzturēt sevi tādā stāvoklī, lai nenovestu līdz hroniskam stresa stāvoklim

Viens no stresa iemesliem, kuru jūs jau droši vien zinājāt, ir - nesaņemt to, ko gaidīju. Domāju, ka būs, ka saņemšu, ka tieši tā notiks, bet nenotika. Un tas var notikt gan lielās lielās lietās, gan arī mazās. Gaidīju, bet nesaņemu. Un tad izveidojas tāda iekšējā vilšanās sajūta. Tāda sajūta, ka kaut kas tika atņemts, lai arī nekas vēl pat nebija iegūts. Un tādi “gaidīju, bet nesaņēmu” papildina mūsu iekšējo stresa līmeni. It kā pa tādiem pilieniem pievieno aizvien vairāk stresa.

Ko ar to darīt❓

Izrunājiet sev. Izsakiet sev, kas varētu notikt - labāko un sliktāko variantu. Jūs kaut ko gaidat, bet nezināt - būs vai nē, tādēļ izrunājāt sev, kāds varētu būt situācijas pats labākais iznākums un kāds varētu būt situācijas pats sliktākais iznākums. Iztēlojieties pašu labāko un pašu sliktāko iznākumu.

Un pēc tam, atkal ar vārdiem, skaļi, izsakiet sev - es izdarīšu visu, kas ir manos spēkos, lai notiktu labākais variants, bet es pieņemu un apzinos, ka var notikt jebkas, tai skaitā arī pats sliktākais.

Un šeit ir svarīgi tieši IZRUNĀT AR VĀRDIEM sevī. Tāpēc, ka tad, kad mēs uzrunājam, mēs izvelkam no zemapziņas uz apziņu visas mūsu vēlmes un bailes. Un tad šie divi sāk savā starpā draudzēties, bet ja jūs to neizdarāt, tad jūs sākat baidīties, ja nu notiks tas vai tas. Un jūs sākat sevī trenēt spriedzi. Jūs It kā lēnītēm bēgāt prom no tā varianta, kuru nevēlaties, lai tas notiktu jūsu dzīvē. Un tas padara jūs sasprindzinātu un neefektīvu, un pievieno vairāk stresa. Jums sabojājas garastāvoklis un viss sāk iet ne tā, kā varētu būt. Un nav miera, nav brīvības, nav spontanitātes. Ir tāds stāvoklis “kaut tikai tas nenotiktu”. Tas notiek zemapziņas līmenī. Pat tad, ja jūs It kā speciāli par to nedomājat. Bet tad, kad jūs to izrunājāt, jūs godīgi satiekaties ar realitāti.

Un te nav nekāda sakara ar samierināšanos, ka jā, notiks pats sliktākais. Te ir sakars ar veselīgu attieksmi pret dzīvi. Es izdarīšu visu, lai būtu tā, kā es vēlos, bet mēs arī saprotam, ka cilvēks dara, bet to vai viņš saņems vai nē, tas jau paliek kāda augstāka ziņā. Viss kaut kas var notikt. Un tad, kad mēs to izrunājam, un dodam tiesības tam būt,mēs kļūstam mierīgāki, un nemelojam ne sev, ne dzīvei. Un arī nebēgām no dzīves.

Tādēļ, dārgie draugi, lietojiet šo instrumentu “labākais un sliktākais variants”, un frāze par kuru es rakstu augstāk.

Un esiet laimīgi un labā tonusā. Un atcerieties, ka drīz sāksies intensīvais kurss, kurš ir veltīts stresa tēmai. Divu dienu efektīvs kurss, kuru es ieteiktu apmeklēt katram, kurš vēlas dzīvot dzīvi pilnīgāk un mierīgāk.

Reģistrācija kuram pārējiet uz šo lapu http://sevisapzinasanaskola.lv/lv/kursi/lesson/vairakenergijasmazakstresa/

paDalies ar draugiem

KOMENTĀRI

Komentāru vēl nav

KOMENTĒT ŠO RAKSTU

Jūsu vārds
Jūsu uzvārds:
Jūsu e-pasts
Komentārs: